داستان ما

پوشاک نیتروژن، با بیش از 15 سال  فعالیت در عرصه پوشاک همواره تلاش نموده است، تا محصولاتی  مبتنی بر شناخت رفتار مشتریان، سلیقه و تجربه مشتریان از خرید به بازار عرضه نماید.

ما تلاش کرده ایم که با استفاده از روش‌های بازاریابی آنلاین شامل بازاریابی محتوا، بازاریابی موتورهای جست و جو (SEM)، بهینه سازی موتورهای جست و جو (SEO) و بازاریابی ویدئویی در شبکه های اجتماعی، همیشه در کنار مخاطبین و مشتریان خود حضور داشته باشیم، تا شناخت بهتری از آنها بدست آوریم.

ارتباط با مشتری و خدمات پس از فروش همواره مورد توجه مدیریت مجموعه بوده، تا احترام به مشتریان به عنوان یک فرهنگ سازمانی در مجموعه جاری باشد.

نظرات